تماس با ما

چشم انداز و ماموریت

چشم انداز

گروه تبریز اسپری با برنامه ریزی برای حضور فعال و گسترده در بازارهای اروپا به ویژه روسیه اقدام به تاسیس فاز 2 شرکت در مساحتی در حدود 5000 هزار متر مربع کرده است که امید می رود با اتمام فاز 2 در سال 95 تبریز اسپری گام بسیار بزرگی برای تسخیر بازارهای کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله هند را بردارد.
این شرکت برای کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود موفق به کسب انواع استانداردهای روز دنیا معادل ایزوها گردیده است.
تلاش ما به منزله ی حضور در بازارهای جهانی در مرحله اول ایجاد اشتغال برای فرزندان ایران زمین و توسعه اقتصاد ایران و جلوگیری از ورود میلیون ها اسپری بی کیفیت چینی به بازار داخلی و در مرحله دوم به رخ کشیدن توان علمی و صنعتی دانشمندان و صنعتگران ایران به جهانیان است.

ماموریت

تبریز اسپری برای هرچه شکوفا شدن صنعت صنعت ایرانی و ایجاد کسب و کار بهتر و رضایت هر چه بیشتر مصرف کننده ها از اجناس داخلی اقدام به راه اندازی خطوط تولید سفارشات در تیراژ بسیار بالا کرده است. توان ما تولید تمامی اسپری های آرایشی، خانگی، بهداشتی با کیفیت بسیار بالا در حد و اندازه محصولات اروپایی و قیمت بسیار پایینی حتی از اجناس چینی است. رمز موفقیت این کار ما تولید در تیراژ بسیار بالا با ماشین آلات بسیار پیشرفته اروپایی است به طوری که این امر تبریز اسپری توان تولید برند شما را روزانه با تیراژ 200000 عدد اسپری قادر ساخته است.