• خانه
  • /
  • علت عدم وجود اسانس در اسپری های لاستیک جردن و مویلر
علت عدم وجود اسانس در اسپری های لاستیک جردن و مویلر
در 2017 ژوئن 06, 08:23

در مور علت عدم وجود اسانس در اسپری های لاستیک جردن و مویلر، سوالاتی از این قبیل مطرح می شود که: چه لزومی به وجود اسانس در اسپری های لاستیک وجود دارد؟ اصولا هدف از این کار چیست؟ آیا سایر تولید کنندگان سعی در خوشبو کردن لاستیک اتومبیل دارند؟ با توجه به این که وجود اسانس در این اسپری ها به معنی افزایش بهای تمام شده محصول آن هم در یک بازار رقابتی است‏، دلیل استفاده برخی تولید کنندگان از اسانس در اسپری لاستیک چیست؟

از دلایل استفاده از چنین روشی می تواند این باشد که برخی از شرکت‌ها به دلیل فقدان خط تولید پیشرفته و آزمایشگاه‌های تخصصی و عدم توانایی رقابت با اسپری‌های باکیفیت بالا و قیمت مناسب مانند جردن و مویلر به ناچار اقدام به استفاده از برخی حلال‌های بسیار مضر در اسپری‌های لاستیک کرده و به دلیل بوی تند و بد این حلال‌ها، اسانس به اسپری لاستیک خود اضافه می‌کنند و از این طریق می‌خواهند قیمت محصولات خود را کاهش داده به رقابتی کردن آن در بازار بپردازند.

این حلال‌ها شدیدا برای سلامتی مصرف‌کننده مضر بوده و نیز باعث کاهش طول عمر مفید تایر، ترک‌خوردگی، انفجار در سرعت‌های بالا و یا برخورد با شیئی تیز مانند لبه چاله‌های خیابان خواهد شد.

به امید روزی که تمام تولید کنندگان ایرانی با تکیه بر دانش و تلاش بی وقفه به قله‌های افتخار برسند.



بدون نظر


لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *